Іванов Ігор Петрович
"Энциклопедия коллективных творческих дел"
"Коллективные Творческие Дела — это прежде всего полнокровная жизнь старших и младших, воспитателей и воспитанников и в то же время их общая борьба за улучшение окружающей жизни. В этой жизни, в этой борьбе педагоги выступают как старшие товарищи ребят, действующие вместе с ними и впереди них."- Енциклопедія
Бібліографія
Підручники з української мови для 1-4 класу
Українська мова: підручник для 4 кл. загальноосвіт. навч. закл./Л. О. Варзацька, Г. Є. Зроль, Л. М. Шельцова—Тернопіль: Навчальна книга— Богдан, 2015.— 208 с.: іл.;
Українська мова: підручник для 4 кл. загальноосвіт. навч. закл./ Г. Й. Волкотруб.— Київ: Генеза, 2015. — 176 с.
Українська мова : підручник для 4 класу загаль ноосвітніх навчальних закладів / С. Г. Криган. – Чернівці : Букрек, 2015. – 192 с. : іл.Підручники з літературного читання для 4 кл.
Барна М. М., Волошенко О. В., Козак О. П. Літературне читання. Українська мова: підручник для 4 кл. загальноосвіт. навч. закл. Частина I —Тернопіль: Астон, 2015.— 196 с.: іл.;
Літературне читання. Українська мова: підручник для 4 кл. загальноосвіт. навч. закл. Частина II —Тернопіль: Астон, 2015.— 184 с.: іл.;
Літературне читання: підруч. для 4 кл. загальноосвіт. навч. закл./ Н. І. Богданець-Білоскаленко, М. І. Зоряна. — 176 с.: іл.;
Літературне читання. Українська мова: підруч. для 4 класу загальноосвіт. навч. закладів/ М. В. Коченгіна, О. А. Коваль.— Х.: Вид-во «Ранок», 2015. — 208 с., іл.;
Літературне читання. укр. мова для загальноосвіт. навч. закл.: підручник для 4 кл. загальноосвіт. навч. закл./ Віра Науменко—Київ: Генеза, 2015.— 176 с.: іл.;
Наумчук М. М., Романюк Н. З.
Літературне читання. Українська мова: підручник для 4 кл. загальноосвіт. навч. закл.—Тернопіль: Астон, 2015.— 192 с.: іл.; Літературне читання. Українська мова: підручник для 4 кл. загальноосвіт. навч. закл./ М. І. Чумарна— Тернопіль: Навчальна книга— Богдан, 2015.— 208 с.: іл.
Хрестоматії дитячої літератури 1-4 кл.Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 1, 2 класах серії «Шкільна бібліотека»./ укладач Тетяна Стус. — Львів: Видавництво Старого Лева, 2016.— 160 с.;
Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах серії «Шкільна бібліотека»./ укладач Тетяна Стус. — Львів: Видавництво Старого Лева, 2016.— 192 с.
Українська мова: підручник для 4 кл. загальноосвіт. навч. закл./Л. О. Варзацька, Г. Є. Зроль, Л. М. Шельцова—Тернопіль: Навчальна книга— Богдан, 2015.— 208 с.: іл.;
Українська мова: підручник для 4 кл. загальноосвіт. навч. закл./ Г. Й. Волкотруб.— Київ: Генеза, 2015. — 176 с.
Українська мова : підручник для 4 класу загаль ноосвітніх навчальних закладів / С. Г. Криган. – Чернівці : Букрек, 2015. – 192 с. : іл.
Підручники з літературного читання для 4 кл.
Барна М. М., Волошенко О. В., Козак О. П.
Літературне читання. Українська мова: підручник для 4 кл. загальноосвіт. навч. закл. Частина I —Тернопіль: Астон, 2015.— 196 с.: іл.;
Літературне читання. Українська мова: підручник для 4 кл. загальноосвіт. навч. закл. Частина II —Тернопіль: Астон, 2015.— 184 с.: іл.;
Літературне читання: підруч. для 4 кл. загальноосвіт. навч. закл./ Н. І. Богданець-Білоскаленко, М. І. Зоряна. — 176 с.: іл.;
Літературне читання. Українська мова: підруч. для 4 класу загальноосвіт. навч. закладів/ М. В. Коченгіна, О. А. Коваль.— Х.: Вид-во «Ранок», 2015. — 208 с., іл.;
Літературне читання. укр. мова для загальноосвіт. навч. закл.: підручник для 4 кл. загальноосвіт. навч. закл./ Віра Науменко—Київ: Генеза, 2015.— 176 с.: іл.;
Наумчук М. М., Романюк Н. З.
Літературне читання. Українська мова: підручник для 4 кл. загальноосвіт. навч. закл./ М. І. Чумарна— Тернопіль: Навчальна книга— Богдан, 2015.— 208 с.: іл.
Хрестоматії дитячої літератури 1-4 кл.
Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 1, 2 класах серії «Шкільна бібліотека»./ укладач Тетяна Стус. — Львів: Видавництво Старого Лева, 2016.— 160 с.;
Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах серії «Шкільна бібліотека»./ укладач Тетяна Стус. — Львів: Видавництво Старого Лева, 2016.— 192 с.
Порадник проведення ранкових зустрічей.
"Ранкова зустріч – це зустріч на початку дня всієї групи дітей з педагогом. Сидячи в колі один проти одного, кожна дитина вдумливо й поважно вітається з іншими дітьми, після чого впродовж короткого часу ділиться власним досвідом зі своїми товаришами, які з повагою слухають її, ставлять свої запитання та коментують їх. Після цього вся група бере участь у короткій груповій вправі, спрямованій на розвиток академічних навичок, відчуття команди та єдності. Ранкова зустріч закінчується обміном щоденними новинами, які зазвичай готує педагог, щоби представити навчальні завдання цього дня."- Посібник
Немає коментарів:
Дописати коментар